010 - 750 44 00 Contact
Digitale online live events & live streaming

Digitale online live events & live streaming

Speciaal voor Digitale online live events & live streaming heeft Advance Events een eigen studio in het bedrijfspand laten bouwen, De studio is voorzien van drie camera’s en de laatste online techniek, om prachtige online programma’s te kunnen opnemen en streamen. De studio is ook voor derden te huur voor bijvoorbeeld een webinar, een online HR-bijeenkomst of een Relatie Event. De combinatie met onze Event@Home Boxen maakt de studio uniek! Ook kunnen wij je helpen met moderators, sprekers en Q&A systemen.

Online events & live streaming

Wil jij binnenkort een online evenement organiseren? Als fullservice evenementenbureau zorgt Advance Events ervoor, dat ook jullie online vergadering, ledenbijeenkomst, klantendag, seminar, webinar of HR bijeenkomst, professioneel wordt vormgegeven en door iedereen thuis of op kantoor, live kan worden gevolgd via internet.

Totaal regisseur van online events & live streams

Een online uitzending komt niet zomaar tot stand. Het is veel meer dan een camera en een desk. Als regisseur zorgen wij voor de rode draad, alle faciliteiten die nodig zijn en natuurlijk de techniek. Daarnaast denken wij graag mee, hoe bepaalde boodschappen of communicatie het beste vorm gegeven kan worden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld rond-de-tafel gesprekken, interviews, video reporting, presentatoren of presentatrices, moderators en dergelijke. Advance Events werkt voor de online producties veel samen met Erik Peekel, van Ahaaa! Bureau voor live communicatie. Erik is een van de meest gevraagde webinarhost van dit moment en een kei in het leuk presenteren van online events.

Live interactie

Het mooie van de digitale systemen is, dat je het publiek, zelfs op afstand, bij de uitzending kunt betrekken. Er zijn tal van stem- en interactiesystemen, waarmee de kijker vanuit thuis actief betrokken kan worden. Via de computer of via de mobiele telefoon kan men vanaf afstand live met de uitzending meedoen. Onze experts vertellen je graag meer over deze digitale interactie en de mogelijkheden van Q&A en voting voor jullie evenement of bijeenkomst. Ook de online chat-functie en stemmen op stellingen die gegeven worden, geeft je als organisatie superbruikbare input waar je direct op in kunt spelen. Succes verzekerd!

De Event@Home Box

Kunnen de gasten nu even niet naar het evenement komen, dan brengen wij het evenement naar de gasten toe. Stel je eens voor: terwijl je deelneemt aan een online bijeenkomst, webinar, congres, workshop, presentatie of introductie, geniet je van de verrassende onderdelen die in de event@home box zitten. De event@home box is te verkrijgen vanaf een brievenbusbox tot een luxe geschenkverpakking. Ook verse coffeebreak, lunch of borrelpakketten zijn mogelijk. Meer informatie vind je op de pagina over de Event@Home Box

Eigen studio faciliteiten

Advance Events biedt samen met haar partners op een aantal plaatsen in Nederland een studio voor de opname van digitale bijeenkomsten. Er is een studio in de buurt van Nijmegen, in de regio Utrecht, in de omgeving van Rotterdam, in Den Haag en in Zeeland. Dus zelfs wanneer je in het eigen bedrijf onvoldoende ruimte hebt, kunnen we je van dienst zijn. In de studio’s gelden natuurlijk de regels die vanuit het RIVM worden gesteld.

Online Kerstmarkt met online Kerstshow

Dit jaar hebben we een primeur! Samen met MorethanGift brengen we een online Kerstmarkt, waar je digitaal zelf je kerstpakket bij elkaar kunt shoppen. Een geweldig format voor de feestdagen. Ideaal als invulling van het kerstevent of eindejaarsfeest. Combineer de digitale kerstmarkt met een van onze online X-mas Shows, en je hebt een digitaal topevent! Toch liever een leuk Kerstpakket? Bekijk dan de sfeerthema-kerstpakketten van ons label Event@Home Box


Vanaf 1 juli stapsgewijs weer live events mogelijk

Vanaf 1 juli zijn er weer live-events mogelijk. Advance Events heeft alvast een aantal Corona proof eventconcepten gemaakt, voor recepties, vrijmibo’s en zomerbarbecue’s. Oké, het dansen met z’n allen op de dansvloer zal nog even achterwegen moeten blijven, maar een gezellig samenzijn gaat het zeker worden. Natuurlijk wel helemaal conform de nieuwe 1,5 meter norm. Bekijk de Corona Proof evenementen.

Wil je meer weten? Vul dan het contactformulier in of bel ons via telefoon 010 - 750 44 00. Je kunt ook contact opnemen met Arie Brouwer via telefoon 06-51 51 87 90. 

Meer informatie aanvragen

Cases

Advance Events...  evenementenbureau voor feestelijke evenementen met impact!

Bekijk meer cases

Wij werken voor

Relatie-events, openingen, jubileumfeesten, open dagen, personeelsfeesten, personeelsweekend... Als deskundig evenementenbureau worden we door veel grote en kleine bedrijven voor de organisatie van evenementen ingezet.

Logo APM Terminals - Advance Events Logo Chemgas - Advance Events
Logo CPM - Advance Events Logo Erasmus - Advance Events
Logo Grontmij - Advance Events Logo Harding - Advance Events
Logo Provimi - Advance Events Logo Schuuring - Advance Events
Logo Independer - Advance Events Logo Franciscus - Advance Events

Benieuwd welke rol wij als evenementenorganisatie kunnen invullen? Neem contact met ons op.

Contact opnemen
Offerte aanvragen

Volg ons via:

© 2020 Advance Events - Sitemap - Disclaimer - Privacy - Leveringsvoorwaarden
Akkoord met cookies
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.