010 - 750 44 00 Contact
Corona-proof evenement - het kan!

Corona-proof evenement - het kan!

Vanaf 1 juli mogen er, uiteraard onder bepaalde voorwaarden, weer bijeenkomsten tot 250 personen plaatsvinden. Als het evenement 'buiten' is, mogen er ook staplaatsen zijn. Wil je meer dan 250 gasten, dan moet iedereen kunnen zitten, ook buiten. Advance Events heeft een aantal Corona-Proof eventarrangementen gemaakt, speciaal voor zakelijke bijeenkomsten met bijvoorbeeld de medewerkers, klanten of relaties.

Gebaseerd op de protocollen die vanuit de Evenementenbranche en vanuit de Horeca zijn gegeven, hebben wij een aantal arrangementen gemaakt, die helemaal Corona-proof zijn. Het kan zijn dat er de komende tijd nog aanvullende voorwaarden vanuit het RIVM of veiligheidsregio worden gesteld, die wij dan uiteraard meenemen.

Wij gaan er vanuit, dat de bijeenkomsten op het eigen bedrijf plaatsvinden, waarbij we bijvoorbeeld een bedrijfshal of loods in combinatie met een buitenterrein inzetten. De bedrijfshal of loods moet middels bijvoorbeeld een grote overheaddeur of meerdere loopdeuren met het buitenterrein verbonden zijn, zodat binnen en buiten eigenlijk één ruimte vormen*. Tijdens het evenement worden de deuren opengezet.

We hebben diverse Corona-proof evenement-concepten:

  • VrijMiBo borrel
  • Zomer barbecue
  • Netwerk bijeenkomst 
  • Zakelijke receptie

De arrangementen zijn gebaseerd op 2,5 uur, maar kunnen natuurlijk worden uitgebreid. Een ervaren team, bestaande uit een supervisor (jouw aanspreekpunt), een bartender en bedieningsmedewerkers, zorgen ervoor dat het jou en je gasten aan niets zal ontbreken. 

Duidelijke Corona-instructies
Onze supervisor is tevens de Corona-verantwoordelijke tijdens het evenement. De supervisor ziet er op toe dat alles conform de regels verloopt en grijpt in wanneer nodig. Aan het begin van het evenement zal onze supervisor een korte Coronabriefing aan de gasten geven. We zorgen sowieso voor duidelijke Corona-instructies. De gasten moeten zich via een website aanmelden en daarbij een aantal vragen beantwoorden (conform de vereisten van het RIVM). Bij de ingang wordt gecontroleerd of men aangemeld is. Tevens staan er bij de ingang roll-up banners met Corona-informatie. Ook bij de bar staat een banner. We gebruiken bierviltjes met daarop de belangrijkste Coronaregels en ook op de toiletten worden Coronasignings opgehangen.

samen tegen corona tijdens evenementen

Anti Coronavoorzieningen tijdens het Corona-proof Event
Natuurlijk zijn er desinfectiezuilen bij de ingang en desinfectiepompjes en papieren handdoekjes op het toilet. Tevens zorgen we voor 'rubberen vloerstippen' rondom statafels en vloerstrepen bij de bar en foodstation/foodtrucks, die aangeven waar de gasten kunnen staan om de 1,5 meter te waarborgen. Ook zorgen wij voor eenrichting bij de bar, foodstations en foodtrucks.

Het 2,5 uur durend Corona-proof borrel arrangement is inclusief:

  • Handendesinfectie en informatiebanners bij de ingang
  • Statafels, zitjes, oliedrums met prikverlichting (volgens de 1,5 meter norm)
  • Rubberen vloerstippen, vloerpijlen en vloerlijnen m.b.t. de 1,5 meter norm 
  • Bar flesjes bier, kleine flesje wijn en kleine flesjes vruchtensap
  • Nespresso koffie en thee
  • Hekjes voor de bar i.v.m. looproute (éénrichtingsverkeer)
  • Parasols op het terras
  • Informatie bierviltjes en informatie tafelbanner op de bar  
  • Rieten appelmanden als afvalbakken 
  • Supervisor, bartender en bediening
  • Mandjes met mono-zakjes borrelnootjes, gefrituurde maïskorrels en luxe notenmelange (1 zakje p.p.) 
  • Speciale 'tafelservice' vanuit airline trolley's met tapasplanken (kaas, worst, snoepgroenten - individueel verpakt)
  • Speciale 'tafelservice' vanuit airline trolley's met oven- of frituurhapjes (4 p.p.)
  • Catering equipement en disposable glaswerk (milieubewust)
  • Op- en afbouw en transportkosten tot 50 km. vanuit Schiedam
  • Handschoenen en luxe mondkapjes voor de medewerkers 
  • Extra desinfectiepompjes, papieren handdoekjes en afvalbakken voor op het toilet
  • Pakket schoonmaakmiddelen en materialen t.b.v. extra hygiëne

Bovenstaand Corona-proof borrelarrangement kunnen wij aanbieden voor:

35 - 49 personen: € 57,50 per persoon*
50 - 74 personen: € 49,50 per persoon*
75 en meer personen: € 47,50 per persoon*

Een 3-uur durend barbecue arrangement kunnen wij aanbieden voor:

35 - 49 personen: € 77,50 per persoon*
50 - 74 personen: € 72,50 per persoon*
75 en meer personen: € 69,50 per persoon*

(*) Genoemde tarieven zijn exclusief BTW en exclusief reistijd en reiskosten medewerkers. Deze zijn afhankelijk van de locatie waar het evenement plaatsvindt.

Aanvullingen
Een eventwebsite met Corona proof aanmeldingsmodule, vanaf € 250,00
Een tentje voor over de bar kost € 175,00
Een flex-overkapping/stretchtent van 5x10 mtr, 7x10 mtr of 10x15 mtr, is optioneel toe te voegen (meerprijs)

corona proof event met flextent

Toevoeging Corona-proof foodstation, foodtruck of barbecue

Vanaf een meerprijs van € 35,00 per persoon, is het mogelijk om maaltijdvervangende bbq toe te voegen. De genoemde prijs is inclusief bbq-koks, een bbq-buffet en de barbecue zelf, salades en stokbrood, borden en bestek en vervoerskosten. Ook zijn er mogelijkheden met een foodtruck. 

foodtruck-corona-proof-foodtruckfestival-advance-events

Corona-proof entertainment

Er zijn inmiddels ook diverse entertainment- en amusement acts, die volledig Corona-proof zijn. Wij adviseren je graag over de acts die uitstekend bij jullie Corona-proof bijeenkomst passen. 

(*) In een goed geventileerde ruimte of buiten, is de kans op besmetting via aerosol (druppeltjes in de lucht) veel minder. Vandaar de keuze, om de bijeenkomst semi-buiten te laten plaatsvinden. 

Wil je liever een online evenement organiseren? Ook daarbij kunnen wij je helpen. Bel voor meer informatie 010-7504400.

Meer informatie aanvragen

Cases

Advance Events...  evenementenbureau voor feestelijke evenementen met impact!

Bekijk meer cases

Wij werken voor

Relatie-events, openingen, jubileumfeesten, open dagen, personeelsfeesten, personeelsweekend... Als ervaren evenementenbureau en eventpartner worden we door veel grote en kleine bedrijven voor evenementen ingezet.

Logo APM Terminals - Advance Events Logo Chemgas - Advance Events
Logo CPM - Advance Events Logo Erasmus - Advance Events
Logo Grontmij - Advance Events Logo Harding - Advance Events
Logo Provimi - Advance Events Logo Schuuring - Advance Events
Logo Independer - Advance Events Logo Franciscus - Advance Events

Benieuwd welke rol wij als evenementenorganisatie kunnen invullen? Neem contact met ons op.

Contact opnemen
Offerte aanvragen

Volg ons via:

© 2020 Advance Events - Sitemap - Disclaimer - Privacy - Leveringsvoorwaarden
Akkoord met cookies
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.