010 - 750 44 00 Contact
Coronaproof bedrijfsborrel organiseren

Coronaproof bedrijfsborrel organiseren

Wie weet kunnen we na de zomer weer live events organiseren. Wij staan te popelen om aan de slag te gaan met live events en hopen dat het startsein snel komt. Als het dan zover is, kunnen wij als geen ander je live evenement volledig Coronaproof en veilig organiseren. Het evenement zal anders zijn dan zoals we het ‘vroeger’ gewend waren, maar de gezelligheid is als vanouds. Ben jij er ook klaar voor? We hebben diverse formats ontwikkeld die zijn gebaseerd op gezellige borrels en bijeenkomsten in een soort festivalsfeer, die voornamelijk buiten plaatsvinden. 

Natuurlijk is niet alleen een bedrijfsborrel mogelijk. Ook super gezellige zomerfestivals, barbecue, open dagen, familiedagen, beachsevents, personeelsfeesten, bedrijfsfestivals, foodtruckfestivals en nog veel meer. Speciaal voor Corona-proof live bedrijfsevenementen hebben wij diverse arrangementen en concepten gemaakt. 

Coronaproof bedrijfsborrel of personeelsevent op eigen locatie

De meeste arrangementen voor bedrijfsborrels en bedrijfsbijeenkomsten zijn gebaseerd op een evenementenplein dat we buiten bij jullie eigen locatie creëren. Zo bouwen we bijvoorbeeld jullie parkeerterrein, grasveld of logistieke binnenplaats om tot een gezellig Coronaproof zomerterras. Bij slecht weer voorzien we in sfeervolle stretchtenten of grote terrasoverkappingen en als het koud is, zorgen we voor terrasheaters en extra feecedekens. We kunnen natuurlijk ook jullie bedrijfshal ombouwen tot feestruimte.

stretch-tent-coronaproof-bedrijfsborrel.

Feest op 1,5 meter afstand

Indien mogelijk betrekken we een loods of magazijn, dat aan het evenementenplein grenst met bijvoorbeeld een grote overheaddeur, bij het evenement. Het plein wordt conform de Coronavoorschriften ingericht met sfeervol terrasmeubilair, waarbij we uiteraard de 1,5 meter afstand waarborgen. Verder zorgen we tijdens jullie Coronaproof bedrijfsborrel voor alle maatregelen die nodig zijn en door het RIVM worden voorgeschreven. Van de aanmeldingsprocedure met veiligheidsvragen, het handen wassen en desinfecteren, informatievoorzieningen tot éénrichtingsverkeer bij de bar en 1,5 meter sigings op de grond.

Coronaproof cateringarrangement - culinair entertainment

Ook de catering van de bedrijfsborrel is helemaal Coronaproof. Met onze speciale airline trolley brengen we verrassend culinair entertainment. Ook foodtrucks, foodstations en borrelhapjes zijn geen probleem. Onze culinaire partners hebben echt hele gave concepten bedacht die bij een Coronaproof cateringassortiment passen.

Volledige verzorging

We kunnen ieder onderdeel van jullie coronaproof bedrijfsborrel of bedrijfsevenement voor jullie organiseren. Van uitnodigingstraject met website, uitnodiging en registratie tot aan catering, entertainment en techniek. Zelfs voor tenten, foodtrucks, doe-amusement, gastsprekers of actieve onderdelen, kun je bij ons terecht. We komen graag vrijblijvend bij jullie langs voor een eerste brainstorm, waarna wij jullie verrassen met ons voorstel. 

Bekijk het filmpje van een Coronaproof evenement

Offerte voor jullie Coronaproof bedrijfsevenement

Ben je benieuwd op welke wijze wij, zodra het weer mag, jullie Coronaproof bedrijfsvenement kunnen organiseren? Wil je een offerte voor jullie bedrijfsevenement, personeelsbijeenkomst, borrel, barbecue of zomerse get-together ontvangen? Bel ons kantoor via 010- 750 4400 of vraag direct een offerte aan.

Toch liever een online personeelsuitje of personeelsbijeenkomst?

Vind je het toch allemaal nog een beetje te spannend en wil je liever een online evenement organiseren? Of wil je een online bedrijfsuitje, VrijMiBo borrel of een online personeelsbijeenkomst organiseren? Geen probleem, want ook daarvoor kunnen wij je ook helpen. Vanuit onze eigen eventstudio brengen we diverse online funshows en borrelshows. 

Meer informatie aanvragen

Cases

Advance Events...  evenementenbureau voor feestelijke live en online evenementen met impact!

Bekijk meer cases

Wij werken voor

Relatie-events, openingen, jubileumfeesten, open dagen, personeelsfeesten, personeelsweekend... Als deskundig evenementenbureau worden we door veel grote en kleine bedrijven voor de organisatie van live en online evenementen ingezet.

Logo UWV - Advance Events Logo Stichd - Advance Events
Logo Roche - Advance Events Logo Independer - Advance Events
Logo wageningen-universiteit-research-logo - Advance Events Logo Provimi - Advance Events
Logo Vereniging Eigen Huis - Advance Events Logo Franciscus - Advance Events
Logo Chemgas - Advance Events Logo CPM - Advance Events
Logo APM Terminals - Advance Events Logo Erasmus - Advance Events
Logo Vestia - Advance Events Logo Cargill - Advance Events

Benieuwd welke rol wij als evenementenorganisatie kunnen invullen? Neem contact met ons op.

Contact opnemen
Offerte aanvragen

Volg ons via:

© 2021 Advance Events - Sitemap - Disclaimer - Privacy - Leveringsvoorwaarden
Akkoord met cookies
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.